loading...
ورزش و نرمش
رز بلاگ بازدید : 48 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

پوکر آنلاین

بازی های رومیزی به عنوان ابزاری مرکزی از تخته ای استفاده می کنند که روی آن وضعیت ، منابع و پیشرفت بازیکنان با استفاده از نشانه های فیزیکی ردیابی می شود. همچنین بسیاری شامل تاس یا کارت است. بیشتر بازی هایی که جنگ را شبیه سازی می کنند ، بازی های رومیزی هستند (اگرچه تعداد زیادی بازی ویدیویی برای شبیه سازی مبارزه استراتژیک ایجاد شده اند) و صفحه ممکن است نقشه ای باشد که نشانه های بازیکنان بر روی آن حرکت می کند. تقریباً همه بازی های رومیزی شامل بازی "مبتنی بر نوبت" هستند. یک بازیکن فکر می کند و سپس حرکت می کند ، سپس بازیکن بعدی همین کار را می کند و یک بازیکن فقط می تواند به نوبه خود عمل کند. این در مقابل بازی "در زمان واقعی" است که در برخی از بازی های کارت ، بیشتر ورزش ها و بیشتر بازی های ویدیویی وجود دارد.

بعضی از بازی ها مانند شطرنج و Go کاملاً قطعی هستند و فقط به عنصر استراتژی علاقه دارند. اینگونه بازیها معمولاً با داشتن "اطلاعات کامل" توصیف می شوند. تنها چیز ناشناخته دقیقاً فرآیندهای فکری حریف است ، نه نتیجه هر رویداد ناشناخته ذاتی بازی (مانند قرعه کشی کارت یا رول مرگ). از طرف دیگر ، بازی های کودکان بسیار شانس محور است و بازی هایی مانند Candy Land و Chutes and Ladders عملاً تصمیمی برای تصمیم گیری ندارند. با برخی تعاریف ، مانند تعریف Greg Costikyan ، آنها بازی نیستند زیرا تصمیمی برای تصمیم گیری وجود ندارد که نتیجه را تحت تأثیر قرار دهد.  بسیاری از بازیهای دیگر که دارای شانس بالایی هستند ، اجازه حملات مستقیم بین حریفان را نمی دهند. رویداد تصادفی به سادگی یک سود یا ضرر را در جایگاه بازیکن فعلی در بازی تعیین می کند ، که مستقل از هر بازیکن دیگری است. بنابراین "بازی" با تعاریفی مانند کرافورد یک "مسابقه" است.

بیشتر بازی های رومیزی دیگر عوامل استراتژی و شانس را ترکیب می کنند. بازی تخته نرد بازیکنان را ملزم به تصمیم گیری در مورد بهترین حرکت استراتژیک بر اساس رول دو تاس می کند. بازی های Trivia بر اساس س questionsالاتی که از شخص می شود بسیار تصادفی است. بازی های رومیزی به سبک آلمانی به دلیل داشتن ضریب شانس نسبت به بسیاری از بازی های رومیزی قابل توجه هستند.

گروه های بازی روی میز شامل بازی های مسابقه ای ، بازی های رول و حرکت ، بازی های استراتژیک انتزاعی ، بازی های کلمه ای و بازی های جنگی و همچنین چیزهای بی اهمیت و سایر عناصر است. برخی از بازی های رومیزی در گروه های مختلفی قرار می گیرند یا عناصر ژانرهای دیگری را در خود جای می دهند: Cranium یکی از نمونه های معروف است ، جایی که بازیکنان باید در هر چهار مهارت موفق شوند: هنرمندی ، اجرای زنده ، چیزهای بی اهمیت و زبان.

برچسب ها پوکر آنلاین ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 917
  • بازدید کلی : 3,016